neděle 1. února 2015

Látkovky

O látkovky jsem se zajímala ještě než se Domík narodil. Kamarádka mi ale řekla, že je to "šílená dřina", tak jsem to nechala plavat... Postupem času mi ale začalo vadit, že vyhazuju tolik plínek a zároveň i peněz, do koše, tak jsem se začala o látkovky zajímat znovu. Z počátku mi z toho šla hlava kolem, říkala jsem si, že se v tom nikdy nemůžu zorientovat. O látkovkách se mi už i zdálo, tak jsme koupili několik látkovek jen tak "na zkoušku".... a látkujeme už přes půl roku :)

Máme různé druhy a tak jsme chtěli vyzkoušet i látku z Číny. Někdo si ji vychvaluje, někdo na ni nadává. Nám po dlouhém čekání v pátek přišla první testovací čínská várka z Aliexpressu  - odkaz. A musím říct, že jsem spokojená nadmíru!! Asi ještě něco přikoupíme :) Pošta je totiž u většiny plen zdarma.

A tady malá "ochutnávka"


2 komentáře:

  1. obecně se ty čínské nedoporučují, vetšinou nemají atesty (proto jsou levné) a bývá na nic doporučení prát jen max. na 40°C, což je u plen teda žalostně málo, pleny by se měly prát min. na 60°C. Ale jestli Vám to pomohlo k začátku látkování, tak to je supr, pokud chcete u látek zůstat, doporučuju nakoupit kvalitnější pleny. Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, já jsem si je koupila jen na zkoušku, zajímalo mě, jaké jsou... Já kvalitní plínky doma mám, tak jsem chtěla vědět, co ja zač ta Čína :)) Peru je normálně na 60°C a zatím bez problému. Vycpávám je "českýma" a zatím jsem spokojená....

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)