úterý 3. února 2015

Muffiny

Před nedávnem mi můj muž prozradil, že mu chutnají muffiny... Že si koupil nějaký v obchodě, když jel na služebku a že byly moc dobré :) Vzala jsem to jako výzvu a popostrčení a konečně jsem si koupila plech na muffiny a papírové košíčky... Prošla jsem pár receptů a rozhodla jsem se, že pokud se stránka jmenuje Muffinárium, musí tam být muffiny jednoznačně nejlepší :) Pro začátek jsem si vystačila se základním receptem na muffiny a přidala jsem kousky čokolády...

Základní recept na muffiny

250g hladké mouky
100g cukru (použila jsem třtinový - pro pocit, že to bude zdravější :))
2 lžičky kypřícího prášku
špetka soli
85g másla (rozpuštěného)
200ml mléka (dala jsem asi 220ml)
2 středně velká vejce (ideálně bez skořápek - tudíž, ať nevkládá dítě :))


plus jsme dali kus 50% čokolády a trošku vanilkového extraktu

Údajně se mají sypké a "mokré" části smíchat nejprve zvlášť a poté až spojit. 


A upéct na 180°C 20-25 minut.... Pak to vypadá nějak takto.


Pro začátek jsem se nepouštěla do žádných větších akcí, ale i tak jsou moc dobré!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)