středa 25. února 2015

Radosti - tentokrát opravdu pro mě :)



Měla jsem na dnešek nachystaný super DIY článek o "knoflíkovém hadovi" na procvičování jemné motoriky. Není na něj potřeba moc věcí, jen knoflík, filc a stužka... Stužku a knoflík bych doma měla, ale pro filc jsem se chtěla stavit dnes po plavání. Domík mi však dnešní plavání trochu sabotoval...



Vrcholem galanterie v nejbližším městečku jsou 2 barvy lemovky a to jen o jedné šířce, takže o filcu bych si mohla tak maximálně nechat zdát  :( 
O hadovi tedy příště....

...a pro dnešek pouze radost, kterou jsem si udělala. 
Nejsem moc časopisový typ, většinou se podívám na obrázky a pak už mě nebaví, Navíc mi vadí miliarda reklam, které jsou téměř na každé druhé stránce. Jeden časopis ale zbožňuju - je to Venkov a styl. Vychází snad jen 6 čísel ročně, ale stojí za to... Do teď jsem si ho kupovala na stánku, ale o Vánocích jsem si udělala radost a naježila jsem si předplatné :) Včera přišel první letošní díl a já měla radost jak malé dítě :))) 

A aby toho nebylo málo, koupila jsem si razítka. Ještě nevím, na co je potřebuju, ale bylo mi jasné, že je potřebuju NUTNĚ!!! :)))

Všem pěkný den!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)