pondělí 2. února 2015

Tvoříme, učíme se - vkládačky

Protože jsem "závislá" na Caru a jsem schopná jich za den spořádat poměrně hodně, hromadí se nám doma prázdné obaly... Nevyhazuju je, říkala jsem si, že se můžou hodit - prostě "Pro strýčka Příhodu" :)) Z části už mám vyrobené pixle do špajzu na oříšky, sušené ovoce a podobně a teď přišla řada na nějaké využití pro Domíka.

Koupila jsem samolepící folie (výhodou je, že se dají odlepit a znovu nalepit - mnohokrát jsem toho využila :)) a začala polepovat. Podle kostek, které máme doma jsem obkreslila tvary na vršky a táta je vyřezal. Takže taková rodinná kreativita :)

....a tady je výsledek...



Domík už vyzkoušel funkčnost, ale zatím cpe kostičky kamkoliv se vejdou :))



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)