středa 25. března 2015

Kožené capáčky

Domík se pomaličku rozchodil, i když po čtyřech je to pořád bezpečnější a rychlejší. Pro mě tím  začala nová zjišťovací etapa jménem "botičky".  Už od začátku jsem byla rozhodnutá, že půjdu směrem barefoot - tedy nohy naboso. I já nosím jak na běh, tak na normální chození boty takzvaně minimalistické... Začala jsem pročítat stránky o botech pro děti a zjistila jsem, že symbol žirafy zdaleka není vše a často vlastně vůbec nic :(

Domík má docela velkou nožku, takže většina prodávaných capáčků už je mu malých. Původně jsme chtěli Little Blue Lamb, řadu Baby, ale ta je malá. U botiček pro děti totiž platí, že mají mít nadměrek 1 - 1,5cm. My bychom museli rovnou koupit řadu Squeaky, což už není úplně tak barefoot jak jsem si pro začátek představovala.

Rozhodla jsem se proto najít někoho, kdo by nám ušil capáčky na ven na zakázku. Měla jsem štěstí a sehnala jsem paní, která nám nejen ušila capáčky na přání, ale využila nás i jako "testovacího králíka" a tak budeme psát zpětnou recenzi. Byly to totiž její první capáčky na ven. 

A tady jsou....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)