úterý 14. dubna 2015

Renovace bez legrace/DIY

Jak už jsem jednou psala, miluju časopis Venkov a styl a je to jediný časopis, za který jsem ochotná utratit peníze. Občas mě tedy popadne časopisová nálada a koupím ještě něco o bylinkách nebo vaření, ale to se zas tak často nestává....

Ale k věci :)
Včera mi přišel další díl a hned jak jsem uviděla titulní stranu, chytla mě tvořivá :)
Barva totiž docela korespondovala s látkou, kterou jsem si původně nechala koupit v IKEA na ubrus. Ubrus se prozatím nekoná, protože Domík by ho stahoval, proto jsem látku využila na potažení sedáků židlí.
Židle se k nám dostaly "kdovíkdy z kdovíkama" a jsou takové polorozpadle hrozné... :) Výměna se bude konat až s rekonstrukcí celé místnosti, takže prozatimní vylepšovák.


Protože jsou potahy z bavlny, natáhla jsem je přes starý koženkový sedák a ani jsem je nijak nezajišťovala... prostě jsem sedák dala zpět do židle a vypnula látku, co to šlo. Chtěla jsem totiž, aby se daly prát a já se nestresovala, když je Domík zapatlá...





 Chtělo by to i renovaci samotných židlí...
Třeba na ně taky dojde :) Jen musím někde nastudovat, jak na to!

Máte někdo nějaký tip? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)