pondělí 25. května 2015

Zahrada

I když bydlíme na vesnici a máme zahradu, do velkého zahradničení se nepouštím. Je to totiž taková  "koule u nohy". Stačí, že nám sousedi, když odjedeme třeba na dovolenou, musí zalévat muškáty a tu trochu, co na zahradě máme. 

Ale i když nemáme velkopěstírnu zeleniny a ovoce, jsem za své pěstitelství ráda a taky jsem na něj náležitě pyšná :))
Obzvlášť se těším na to, že si bude moct na zahradě utrhnout nějakou tu dobrotu Domík :)))

Na jaře jsem si objednala semínka až z dalekého Thajska! Chtěla jsem totiž, vzhledem ke své oblibě asijské kuchyně, pěstovat kafrové listy a thajskou bazalku. No a jinde jsem na semínka nenarazila :)) Objednala jsem rovnou i extra pálivé papričky. Ty jsem však letos nezasela, a to z bezpečnostních důvodů. Dominik se totiž dostane všude :)





Aby nebyla ta "asie" ve skleníku sama, přidala jsem směs bazalky a koriandr. Koriandru dávám druhou šanci. Poprvé jsemho pěstovala, když jsem byla těhotná a jeho "puch" byl pro mě nesnesitelný - jak když zmáčknete ploštici :))) 
Kafrovým listům se zatím moc nechce, tak uvidíme....





A tady naše bylinková zahrádka ve vaně. Na tu jsme pyšní úplně nejvíc :)











Rajčata ve svém prozatimním "příbytku". Ty musíme mít už kvůli Domkovi, je šílenej rajčatomil :))




...vypelichané levandule pro radost :))



Na závěr tři dýně hokaidó, máta a maliník, který se přestěhoval od sousedky, když se stěhovala...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)