pátek 12. června 2015

Budiž světlo aneb "jsem neskutečně šikovná" - DIY (tak napůl :))

Je potřeba se trochu pochválit a nejlépe hned v nadpisu :))

...základem je ubránit materiál :))
Domík měl v pokojíčku dospělácké světlo a mně se moc nelíbilo. Ne, že by bylo škaredé, máme stejné v ložnici (a když nad tím tak přemýšlím, asi i v kuchyni :))... Ale to je možná ono - "máme stejné v ložnici". 

Na druhou stranu nejsem úplně zastáncem nákupu dětského vybavení - ve smyslu dětského nábytku, doplňků většího charakteru a podobně. Nechce se mi markantně investovat do věcí, které budou jen na chvíli. Proto máme i nábytek renovovaný (psala jsem o něm tady) a až budou děti větší a budou mít dezolátní období za sebou, koupí se jim "pořádné vybavení".

Koupila jsem si proto papírový lustr v IKEA a rozhodla se ho trošku "vyšperkovat". Nápadů jsem viděla spoustu, tento mi ale přišel nejvíc nejjednodušší :))) (musíte brát v potaz to, že jsem ho vyráběla za bdělého stavu dítěte, abych večer mohla napsat tento článek :))

A tady to je - jen trocha krepáku a starý dobrý Herkules :))
A nervy! Ty nejlépe dvoje :))
"...proč si jako nemůžu vzít ten balónek??" 
Dokonalost sama!


Noční (díky zatemňovacím závěsům máme noc už v sedm :)) atmosféra... 

Pravda, zas tak náročné na zpracování to nebylo, ale radost mám neskutečnou :) A to hlavně proto, že jsem se na tohle "veledílo" chystala poměrně dlouhou dobu a nemohla jsem pořád najít chvilku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)