neděle 26. července 2015

Císařovi nové šaty aneb kalhoty "nasrávačky" :)


Jak už jsem psala, šít neumím, ale hrozně mě to baví... :)

Takže abych toho moc nezpr..., nezkazila :))), šiju ze starých nebo levných látek. Dostala jsem někdy před rokem staré krásné povlečení, ale na některých místech potrhané nebo pouze jeden kus, takže už nepoužitelné na původní účely...

Stačila trocha batiky, obkreslit nasrávačky, které jsem koupila za "těžký prachy" ve skateshopu :)) 

...a ...

...tady jsou...





Motiv jsem udělala jednoduše. Na Freezer paper jsem nakreslila šablonu, vyřezala nožíkem a ten nažehlila na kalhoty. Pak stačilo jen vybarvit a potom šablonu "odlepit" a zažehlit barvu.




Tak co, líbí se vám?? :))) Mně děsně moc... :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)