neděle 19. července 2015

Cyklovýlet aneb frčíméééé! :)


MILUJU KOLO A TRIATLON! 

...ale od té doby, co máme Domíka je vrcholem mého cyklistického tréninku jízda pro pečivo do Heřmaňáku :))

 Nikdy jsem nechápala, když mi někdo řekl "Byli jsme o víkendu na výlet na kole" a posléze jsem zjistila, že ujeli 10 km včetně zastávky na zmrzlinu... Když to však ještě navíc sdíleli na facebooku a kasali se cyklistickým výkonem, šla jsem do mdlob :))

No a teď se budu chlubit cyklistickým výkonem čítajícím cca 10km (a to to možná přeháním) já :))

Když se Domek narodil, plánovala jsem si (jako spoustu dalších věcí, včetně toho, že bude pěkně spát :)), že pořídíme vozík za kolo a budu trénovat jak o duši... Byla jsem touto myšlenkou dost nadšená a vozík jsme si opravdu půjčili. Bylo to ale v období Domkovi nenávisti ke kočárku a vozík na tom nic nezměnil :( Vyjeli jsme jednou na 3km a myslela jsem, že mě švihne :)) Pořád jsem se otáčela a dělala na Domka blbosti, abych ho zabavila, což úplně nejbezpečnější nebylo...

Nezbylo než počkat, až do něj Domek "doroste". 
Do období milování kočárku dorostl, ale já jsem mezitím odrostla z myšlenky naprostého nadšení z vozíku. 

Nejen, že zabere dost místa a než ho vůbec dostanete přes auto z garáže, zapojíte a podobně, dost to trvá, ale taky se mi přestala líbit myšlenka toho, že je Domek zavřený v "igelitové kukani" někde za mnou...

Pořídili jsme proto sedačku na kolo a zatím jsme spokojení...
Myslela jsem si sice, že budu moct trénovat s Domkem "za zadkem", ale opět jsem se mýlila. Člověk musí jet opatrně jak "jitrnice", což se s mírně agresivní jízdou, na kterou jsem byla zvyklá, moc neslučuje... 

Ale aspoň vyjedeme :)))

A tady pár fotek s našeho minivýletu :))








Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)