neděle 23. srpna 2015

18 měsíců aneb jeden a půl roku :)))


...tato skladba, Slunečný hrob, pro mě strašně moc znamená!

Pelíšky mám jako film hrozně moc ráda, i tuto skladbu jsem měla mezi oblíbenými, 
ale 23. února 2014 pro mě úplně změnila význam...

Narodil se při ní totiž Domík!!

I přes to, že jsme byli s Domkem v bříšku domluvení, že nepojedeme do porodnice v noci, aby nemusel táta vstávat (má to s probouzením docela těžké :))), Domík si řekl, že v noci na to bude větší klid a že vzbudit mámu v jednu ráno bude tak akorát :))
Chvilku jsem otálela, jestli Sympaťáka budit, jestli neplaším a jen tak mě nebolí břicho :)), o půl druhé už to moc nešlo vydržet, tak jsem ho "požádala", zda bychom mohli jet...

Náš rozhovor vypadal následovně :))

já: Marti, mohli bychom jet do porodnice? Já asi rodím...
Sympaťák vleže z postele: Jak asi...?
já: No, asi, vzhledem k tomu, že jsem ještě nerodila, tak si nejsem jistá...
Sympaťák: To bys asi poznala, ne?
já: Je to kousek, kdyžtak se vrátíme...

...načež vylezl z postele a jelo se...

Před druhou jsme byli v porodnici, v 5:30 jsme šli "na to" a v 5:40, se slovy Sympaťáka: 

"hrají ti Pelíšky, tak než bude konec písničky, bude na světě Dominik" 

bylo dokonáno...
(s poznámkou, že si myslel, že to bude rychlejší, vtipálek :))

A dnes je den, kdy je Domíkovi 18 měsíců aneb rok a půl :))

Já jsem dostala antistresové omalovánky (jak výztižné) a Domík asi "stošedesátý" zelený traktor :))

2 komentáře:

  1. tak to je je paráda, rodila si asi polovic kratší dobu než já..no nic třeba na druhý pokus to budu mít kratší :-) PS: manžel si před odjezdem do porodnice chystal svačinu a termosku s kávou :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, já se bojím toho, že jesli budu druhej ještě rychlejší, tak už to do té porodnice ani nestihnu.. :)) Já jsem si to totiž v porodnici ještě zbrzdila tím, že jsem dostala rajský plyn :)) Aspoň nebude muset Sympaťák z postele vůbec :)) A kafe do termosky taky dobrý :))

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)