neděle 30. srpna 2015

"Old news" aneb jak jsme byli na dovolené...


Na dovolené jsme sice byli už před měsícem, ale tak moc se mi tam líbilo, že se musím podělit o pár fotek...

Orlické hory jsou pro Sympaťáka zásadní destinací, co se prázdninových pobytů týče. Jezdil tam s rodiči, když byl malý, pak větší a nakonec největší :)))

I naše první "rande dovolená" byla v Orlických horách, na chalupě bez pitné vody a elektriky, na Hadinci... Mělo to pro mě obrovské kouzlo a ta samota mě neskutečně uklidňovala. 
Když jsme čekali Domíka a já byla ve třetím měsíci, najezdili jsme na kole spoustu kilometrů po zdejších kopcích... Teď zpětně zjišťuju, že to na Domka mělo zásadní vliv (stejně jako to, že jsem přestala cvičit až na konci osmého měsíce :)), protože je naprosto k nezastavení :)))

Další rok jsme na Hadinec vyrazili i se šestiměsíčním Domkem a těšili se na to, jak si to tam zase užijeme. Být ale za špatného počasí na chalupě bez elektriky a vody s malým prckem není úplně tak ono... Všechno nám najednou připadalo špinavé a tmavé a Domíkovi se tam vůbec nelíbilo.
Z týdnu dovolené byly nakonec jen tři dny a my jsme byli rádi, když jsme se v pět večer vypakovali z Mordoru (jak jsme trefně Hadinec přejmenovali) a frčeli domů...

Letošní dovolená byla proto v mnohem větším "luxusu". Babička s dědou nás pozvali na týden do nádherné chalupy kousek od Pastvin, do apartmánu V Klídku. Chalupu vlastní neskutečně příjemný pár s malým klučinou. Takže můžeme jen doporučit :)

...a tady slíbené fotky "Z Klídku" i z výletů...

 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)