pondělí 12. října 2015

Positive Challenge č.2 aneb pohodové čtení :)


Positive Challenge č. 2

- Domík vstával už před sedmou, ale aspoň jsem toho víc stihla :)))

- zatopili jsme si v krbu, romantika jako blázen

- dnes si Domek docela dlouho sám kreslil (po tom, co se pomazal krémem :)))

- při odpoledním spaní vydržel hodinu bez toho, aniž by potřeboval nakojit, takže jsem si mohla číst (doporučuju - Analfabetka, která uměla počítat, Jonas Jonasson)

- našla jsem DVD River Cottage a podívala jsem se na celý díl (a trochu tím pilovala mou chatrnou angličtinu)

- rychlostí blesku jsem Domkovi ušila nákrčník

- nákrčník je mu velký = mám nový nákrčník (tak se nachází pozitiva tam, kde původně nebyla :))






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)