pondělí 11. dubna 2016

♥ aneb ...


Možná jste si někteří všimli, že se trochu (dost) omezily moje sportovní příspěvky. 
Ne, že bych nesportovala, ale už toho opravdu není tolik....

Ve chvíli, kdy jsem si začala sepisovat termínovku a chystala se zaplatit startovné na Vinařský půlmaraton v Pardubicích jsem onemocněla. Bylo to na začátku února a po asi deseti, dvanácti letech mě nemoc položila. Táhlo se to se mno skoro tři týdny a já jsem z tréninku tak trochu vypadla...

Vždycky jsem měla trochu problém po nemoci nebo jakékoliv delší odmlce zase začít. Tentokrát to bylo těžší v tom, že mám Domíka...

Ale ona ta nemoc měla prozaičtější důvod a to oslabení organismu.

A to moje oslabení má už 14 týdnů :)))

Takže se v půlce října můžeme těšit na přírustek :))

Absence sportu a neustálé chutě na sladké (místo nevolnosti) má za příčinu, že mám, místo tabulkových 1 - 2kg, 4kg navrch, ale co... Sympaťák je zase spokojený, že je mě kus ženský :)

Na Vinařský půlmaraton půjdu jako divák, stejně tak na halfironman Czechman.
Za rok možná aktivně, ale to se uvidí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)