neděle 5. února 2017

(Half) Ironman aneb "Never give up"


Minulý víkend jsem byla (poprvé) celý víkend bez Domíka a Sympaťáka a měl vzniknout tento článek... 
Ale nějak jsem zabředla do úklidu domácnosti a blogu, tak jsem to nestihla. Obzvlášť blog mi trval děsně dlouho (a pořád to ještě není úplně hotové), protože jsem takový programátor amatér :)) Všechno jsem dělala stylem "pokus omyl" a podle návodů na internetu...

Když mi bylo nějakých 25 let řekla jsem si, že do 30ti nebudu mít děti a zvládnu triatlon Ironman (3,8km plavání - 180km kolo - 42km běh).

Je mi už skoro 31, mám 2 děti a nedala jsem zatím ani polovičního :)) 


Z období "muži, pivo a tanec" (což je moje ženská verze "ženy, víno a zpěv :)) jsem se dostala poměrně rychle do fáze 
"chci miminko, nejlépe hned" :))) 
...a mojí vnitřní oblíbenou výmluvou, proč jsem to nestihla spnit bylo, že se aspoň dostanu do vyšší věkovky a budu mít vyšší šance na umístění. Bohužel u dlouhého triatlonu to tak úplně není a věkovka 30 - 35let je snad nejhorší :)

S dětma mě tento sen nepřešel, spíše naopak, teď je to silnější než dřív!!

A vzhledem k tomu, že už mám "odrozeno", pustila jsem se směle do trénování .)


I když jsem se zařekla, že nezačnu po porodu běhat tak brzo jak po porodu Domka, nešlo to. Po 4 týdnech od porodu jsem zase poprvé nazula běžecké boty a "zase v tom lítám" :))) Většinou se mi podaří vyběhnout tak jednou za týden krátký okruh sama (cca 5km) a o víkendu dlouhý okruh s kočárkem. Do toho jsem začala chodit neděle ráno na spinning. Mám sice trenažer na své kolo v garáži, ale zatím bych nedokázala zůstat v garáži, když bych slyšela Emmku brečet. 

Takto vypadnu a "nevidím, neslyším".





Možná to zní trochu sobecky, ale jinak bych se už asi zbláznila. Dětem dávám 100% sebe, tak potřebuju aspoň malinkou chvilku jen a jen pro sebe a svoje potěšení...


Někdo chodí na kafíčka a pobavit se, já jsem spokojená s během a spinningem.

Trošku troufale jsem doufala, že bych mohla zvládnout halfironman v Pardubicích už letos v červnu. Mám ale (poměrně velký) problém s plaváním. Nevydržím tak dlouho plavat kraula... A na trénink zatím není dost času. Popravdě, nejsem schopná odjet na tak dlouho z domu...

Běžecky a cyklisticky si celkem věřím, ale to plávání by mě asi zabilo. Navíc 
Emminka bude mít teprve nějakých 8 měsíců, takže počítám, že bude z 80 - 90% kojená a to se s délkou závodu moc neslučuje :(

Tak jsem si tedy pohrávala s myšlenkou štafety, dámy, pokud byste se některá chtěla přidat, můžeme to probrat :)))
(odkaz na CZECHMAN Triatlon tady - kuk)

Prozatím zůstanu při zemi a v termínovce na letošek mám Pardubický vinařský půlmaraton a nějaké kratší triatlony - Pardubice, Břehy a Konopáč. Ráda bych na Night run na Rusavu, ale to uvidím podle toho jak bude Emminka v červenci spát :))

Tolik zatím ke sportu a mým cílům... 
Držte pěsti, ať aspoň část dám a když přijdete fandit ( a hlídat děti :)) budu ráda....

A víte co??
Nikdy se nevzdávejte!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když mi napíšete svůj názor i připomínku :)